Kompetencje poszczególnych Referatów Urzędu Gminy Wiśniew określa Regulamin Organizacyjny Urzędu dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej.
URZĄD GMINY WIŚNIEW
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
tel. 25 641 73 13, 25 641 73 23
fax. 25 740 55 62
ug@wisniew.pl
Sekretariat – pok. 202, wew. 101,
Wójt Gminy Wiśniew Barbara Rybaczewska – pok. 200
Sekretarz Gminy Wiśniew Marta Maciejewska – pok. 206 wew. 115,
Skarbnik Gminy Wiśniew Aneta Cabaj – pok. 201, wew. 109.
Referat Administracyjny:
Sekretarz gminy, kierownik referatu administracyjnego – pok. 205, wew. 103,
SEKRETARIAT, stanowisko ds. sekretariatu Urzędu i Biura Rady Gminy – pok. 202, wew. 101,
KANCELARIA, stanowisko ds. kancelarii i archiwum zakładowego – pok. 108, wew. 105, ug@wisniew.pl
Stanowisko ds. ewidencji ludności, kadry – pok. 107, wew. 107,
Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa – pok. 119, wew. 133,
Stanowisko ds. planowania i zagospodarowani przestrzennego – pok. 115, wew. 128,
Stanowisko ds. obsługi informatycznej urzędu – pok. 205, wew. 122,
Stanowisko ds. gospodarki mieniem komunalnym - pok. 110, wew. 114
Referat Finansowy:
Skarbnik gminy, kierownik referatu finansowego – pok. 201, wew. 109,
Zastępca Skarbnika, księgowość budżetowa – pok. 204, wew. 124
Stanowisko ds. księgowości budżetowej – pok. 204, wew. 124
Stanowisko ds. księgowości podatkowej – pok. 112, wew. 123,
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat – pok. 112, wew. 123,
Stanowisko ds. podatku VAT – pok. 111, wew. 123.
Referat Oświaty, Kultury, Zdrowia, Sportu i Turystyki:
Kierownik Referatu Oświaty, Kultury, Zdrowia, Sportu i Turystyki – pok. 211, wew. 113,
Stanowisko ds. wynagrodzeń – pok. 211, wew. 113
Stanowisko ds. księgowości budżetowej oświaty – pok. 211, wew. 113
Stanowisko ds. organizacji pozarządowych – pok. 211, wew. 113,
Gminny animator sportu.
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej:
Kierownik referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej – pok. 117, wew. 126,
Zastępca kierownika referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej – pok. 116, wew. 127,
Stanowisko ds. zamówień publicznych – pok. 116, wew. 127,
Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych – pok. 116, wew. 127,
Stanowisko ds. gospodarki odpadami i ochrony przyrody – pok. 118, wew. 116,
Stanowisko ds. administrowania zasobem komunalnym - pok. 119, wew. 118
Samodzielne stanowiska:
Kierownik USC – pok. 107, wew. 107,
Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych – pok. 205, wew. 103,
Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej – pok. 119, wew. 133,
Stanowisko ds. promocji gminy – pok. 209, wew. 129.
Zadania radcy prawnego, służby BHP oraz Inspektora Ochrony Danych zostały powierzone instytucjom zewnętrznym.